Vinterskor

Jag har äntligen hittat ett par vinterskor jag skulle vilja ha. Jag hittade dem egentligen för några veckor sedan när jag och Lotta var runt och provade skor, men i helgen kom jag fram till att jag vill ha dem. Dock är de lite för dyra för att jag ska tycka de är värda priset. 400kr kostar de.

Nej jag är inte snålast i världen. De finns på Skopunkten, ni vet stället där man kan få skor för 99kr. Just därför känns det som lite i överkant för kvalitén jag förväntar mig (eller inte förväntar mig). Det fina med Skopunkten är att köper man tre par skor får man det billigaste paret på köpet. Så nu letar jag efter någon fler som vill köpa billiga skor och dela rabatten med mig. Så varsågod och frossa här! Men säg till mig innan du köper!

http://www.skopunkten.se/

Kommentarer
Postat av: Ruda

Jag har hittat några jag skulle vilja ha, men det är lite tomt i kassan nu. Det typ... ekar...

2008-11-10 @ 14:54:18
Postat av: Jilina

Hejsan!



Vill du vara med och ha chansen att bli Veckans Bloggare i min blogg ? Kolla in denna länk isåfall: http://isaba.blogg.se/2008/november/vill-du-bli-veckans-bloggare.html







Jag skulle behövt ett par nya, men jag är JÄTTEKRÄSEN då det kommer till skor. Jag har ett presentkort jag fick av min lillsyrra för några år sedan som jag inte utnyttjat ännu, ska väl ta och göra det snart haha. 400 kr är det värt- kommer nog kunna hitta skor för det. Hoppas jag iallafall.

2008-11-10 @ 18:05:34
URL: http://isaba.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag köpte ett par skor på skopunkten - och exakt samma sko såldes också på scorett. När man köper skor på scorett tänker man ju att de är i betydligt bättre kvalitet än skopunkten, men i det här fallet var det exakt samma sko. Så du behöver nog inte oroa dig för att dom ska vara så dåliga att dom inte är värda 400 kr. Billigare vinterskor än så hittar du nog inte :)

2008-11-10 @ 21:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0