Lena & Orup

Hipp som happ ska jag visst gå och se Lena & Orup ikväll i Sporthallen. Samma ställe som jag såg henne sist på 2004. Då satt jag på första raden bredvid mittengången, jag och My hängde vid datorerna på skolan och väntade på att klockan skulle slå över till biljettsläpp. Det förvånar mig inte om vi var först att boka. Vi missade Religionen minns jag.

När läraren efter ett tag frågade; Men var är My och Johan? och någon svarade; De bokar biljetter till Lena Philipson, det var biljettsläpp nu, sade hon bara Jaha, såklart. Vart annars. Så var det inte mer med den saken.

Ikväll ska jag sitta på rad sju. Pappa hare fått fyra biljetter så han och mamma, jag och Nathalie ska gå klockan 19.30. Det blir la roligt det.

Kommentarer
Postat av: My

Hihi, var det Pernilla som sa sådär? ;) Det var mig ena äventyr därikring, med plancher o allt. Minns att det var den 18 nov, så det var inte riktigt samma tid, samma plats. Hoppas ni får skoj ikväll gullisar! Hälsa mor och far så gott. (och Kjells matte).

2008-10-17 @ 16:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0