Sthlm, Hbg, Sthlm, Svall

Imorgon drar jag mig söderut igen, mot värmen, människorna och musiken. 40mil imorgon och ytterligare 50mil på lördag, blir borta tills på måndag. Så ni vet var ni har mig, på ett ungefär. Ska åka tåg, flyg, båt och säkert buss om SJ är lika kvalitativa som de brukar vara. I jävla Gävle.

För att saknaden inte ska kännas allt för stor tänkte jag att ni kunde få lite fina länkar här att titta på så länge;

Danity Kane - Sucka For Love

The Saturdays - Up

Pussycat Dolls - Halo

Och så förstås:


Britney Spears - Womanizer

Christina Aguilera - Genie In a Bottle (New Version) / Keeps Gettin Better

Vi hörs på tisdag hörrni. Ha en trevlig helg, det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hoppas du får det trevligt! :D

2008-10-03 @ 18:20:47
URL: http://diveby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0