I begynnelsen

Ja, jösses vad tyst det varit här på sistone. Jag har ju varit ledig och då är jag en upptagen man... eller så orkar jag bara inte använda hjärnan och skriva något.

Det här är fjärde veckan på raken som jag bara jobbar fyra dagar, sannerligen trevligt måste jag säga. Man hinner med så mycket mer under sin lediga tid. Fast mycket mer utvilad skulle jag inte påstå att jag blir.

Nathalie, jag insåg just att jag inte kan vara med på teamfesten den 30e. Jag åker bort då igen, men du är anmäld.

(Rubriken tog jag från rullisten som föreslog namn som andra skrivit in från den här datorn.)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men faen Johan vad less jag blir! Då tänker inte jag heller gå :(

2008-10-15 @ 17:27:58
URL: http://diveby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0