Drama/Thriller

Jag sitter och läser igenom drama/thrillerfilmer på hyrfilm.nu på jakt efter något att se ikväll. Det är inte lätt när man inser hur mycket film man sett av de som kommit de senaste månaderna. Det blir inte så mycket kvar att välja på.

I listan över den genren på sidan får jag bocka av följande:
Vantage Point
No Country For Old Men
I am Legend
Cloverfield
Gone Baby Gone
We Own the Night
88 Minutes
Parfymen
Illusionisten
Nu eller aldrig
Arn
Charlie Wilsons War
The Hoax
The Queen
Underbara Älskade
Marie Antoinette


Undrar hur många av dem jag har slösat 50kr för på Hemmakväll? Kom gärna med förslag på en bra drama/thriller om du har någon på lager. Försoning har mitt sällskap sett, så den blir det inte ikväll.

Kommentarer
Postat av: Emma

León och skicka vidare är 2 jättebra filmer!! Dom är inte nya men absolut sevärda om man intesett dom!!!!

2008-09-12 @ 20:31:31
URL: http://solrozen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0