Glasseyes

Det känns som jag har ett ton sand i vardera öga. Jag vet inte om det är för att jag sovit lite, för det tycker jag egentligen inte att jag gjort. Jag brukar få för mig att det är för att jag stirrar på en skärm den befintligt största delen av dagen. Nästan så att det är skrämmande.  Funderar på om det vore nyttigt att ta ut terminalglasögon för att skydda de två korpgluggarna från åldrade. Fast man måste kanske ha något fel på dem då? Eller hur fungerar det? Jag orkar inte kolla upp det själv just nu, jag har fortfarande fullt upp med att försöka förstå mig på fonder.

Jag brände just tungan på en kopp varmchoklad. Vilka flashbacks! Som ett liv som passerade revy fick jag minnesbilder av alla utflyktsdagar med skolan under 12 års tid, på skidor, på pulka, på fötter. På Södra berget, på sidsjön eller på Bergsåkersberget. Med svettiga men kalla kläder, med fika och trötta ben.

Jag kanske borde sova trots allt.


Kommentarer
Postat av: Petter

Vad vill du veta om fonder? ;) Jag badar i fonder här.

2008-09-02 @ 16:02:39
Postat av: Daniel

Varning! Jag blev halvblind på eniro!

2008-09-03 @ 08:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0