Helgdagar, döddagar

Lördagar och söndagar är dåliga bloggdagar. Knappt några läser och jag har inget att skriva. Förutom när jag jobbar på helgerna. Ibland. Idag jobbar jag men har ändå inte så mycket att skriva om, jag är mest bara trött. Att kliva upp tidigt på morgonen är verkligen inte min grej, jag lyckas aldrig sova tillräckligt mycket. Om jag kunde förmå mig att gå till sängs i tid på kvällen skulle jag tycka morgnarna vore väldigt trevliga. Man får ut så mycket mer dag, och så mycket mer av dagen. Jag känner mig alltid lika duktig när jag kliver upp tidigt och har sovit bra många timmar på natten. Fast det händer väl bara si så där någon gång i månaden. Ibland. 

Jag borde arbeta på det. Men det får väl bli när jag blir pensionär. Som min mamma skulle säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0