Kommentar

Svar till kommentaren: 
Benny om Rix FM: En vecka? Snacka om att ha noll koll alltså. On And On är ta mig fan årets bästa låt, bara så att du vet.

Om du, Benny hängt med lite i bloggen så har jag rosat den låten i tidigare inlägg och dissat Rix FM. Om du sedan använder hjärnan och läser att jag skriver synd i egen mening, skulle du kanske också förstå att jag tycker låten är en av årets bästa låtar. Men att Rix FM slukar och dödar allt som kommer i dess väg. Snacka om att ha noll koll, Benny, bara så att du vet.


Töntigt att kommentera på bittra kommentarer. Men är det något jag hatar är det hjärndöda människor som inte har vettigt att komma med annat än att skriva ner andra för att själva känna sig liite duktigare och bättre. Som Benny. Bara så att ni vet.

Kommentarer
Postat av: Ruda

haha ääägd! :D

2008-09-09 @ 21:30:24
Postat av: Fredrik

BURNED, som Kelso skulle ha sagt! :P

2008-09-09 @ 23:30:52
URL: http://fredrikbojohansson.blogg.se/
Postat av: Poffis

Haha, bitterljuv rådiss. (För att slänga sig med klatschig mumbo jumbo.)

2008-09-10 @ 22:11:08
URL: http://ztefan.blogspot.com
Postat av: detvaintejagdetvasossarna

Hoppsan. Inte ens jag har kallat en av mina läsare för hjärndöd, och jag som trodde att jag var den otrevligaste bloggaren i Sverige. Det glädjer mig ju en aning att jag hade fel.

2008-09-10 @ 22:21:28
URL: http://detvaintejagdetvasossarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0