Maxburgare 19kr

Vid 13 skulle jag klippa mig så vi var tvugna att åka hem innan. På väg in till stan ser vi skyltar på Max och (jag) skriker Hamburgare 19kr! Så vi svängde in i driven för att få en snabb lunch varpå jag gjorde bort mig enligt sann korkad-kund-gör-stackars-arbetare-otroligt-leds-manér;

Max: Välkommen till Max det går bra att beställa
Jag: Hejsan två hamburgare tack
Max: Okej... Har du någon aning om vad för typ av hamburgare du vill ha?
Jag: Eh...

Jag trodde faktiskt maxburgarna bara hette hamburgare. På McDonalds heter de ju hamburgare och cheeseburgare. Enkelt för förvirrade människor. Jag skulle inte få för mig att åka till en pizzeria och säga: Hej jag vill ha en pizza. Eller till Subway och säga: Hej jag vill ha en macka. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Men Maxburgaren är jämförbar med en BigMac, inte med McDonalds "Hamburgare". :P



Haha, de måste pratat om dig efteråt!

2008-09-24 @ 01:49:44
URL: http://fredrikbojohansson.blogg.se/
Postat av: Carro

Hahahaha jo det är ju kunder som dig som sätter guldkant på tillvaron!! =P

Men kan lugna dig med att du är låååångt ifrån den enda Tihi =)

2008-09-25 @ 13:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0