Sleepless in Sundsvall

Nej det blev inte mycket sömn i natt. Spektaklet på Mtv skulle börja 02.00 svensk tid och det slog mig aldrig ens att jag kunde lägga mig innan för att sedan vakna och se det, så jag satt vaken och väntade in klockslaget. När jag sedan bänkade mig vid 01.30 och de visade Dirty Sanchez när det brukar vara röda mattan-snack innan galan tänkte jag att nu är något fel. Vid 02.00 kom VMA igång med intervjuer och reportage från röda mattan. Efter ungefär 15min förstod jag att klockan i ena hörnet som räknade ner betydde att själva galan började först 03.00 och det var röda mattan-programmet som började 02.00

I hets ställde jag klockan på 02.50, släckte tvn och försökte sova i 35min. Jag lyckades halvbra, hann precis slumra innan klockan ringde. Jag slog igång tvn igen och tittade i ungefär 20min, sedan fick jag småpanik över att dö på morgonen när jag skulle försöka kliva upp, så jag släckte och lade mig för att sova igen. Vilket inte alls gick bra. Man kan nog säga att jag sov/slumrade i 3½h i natt sammanlagt.

Ändå har dagen varit helt okej, och jag var inte mer trött än vanligt, ens när jag skulle till att kliva upp. Min plan är dock att lägga mig i tid idag för lever man dag 1 utan sömn, är man garanterat minst halvdöd dag 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0