Beordrad övertid

Därför sitter jag på jobbet nu. Jag försöker tänka på att jag tjänar lite mer pengar och får mycket mer timmar på flexen, för att få det att kännas mer okej. Okej hade det varit om jag inte skulle jobba helg även de två kommande veckorna, varav nästa helg till 04.30 fredag- och lördagnatt.

Det är inte så farligt dock. Än har jag roliga hemsidor att kolla och en kexchoklad ifall det krisar. Nathalie jobbar samma tid och om vi bara lyckas hitta tre kronor till ska vi nog försöka råna godismaskinen lite senare.

Kommentarer
Postat av: Svea

Jag jobbar också sent/tidigt nästa helg!



Och jag har en femma är. Jag skickar över den på msn.

2009-08-16 @ 16:52:21
URL: http://www.ruda.st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0