Jobb jobb jobb

...igen. Jag sitter här med almanackor, papper, post it-lappar, schemarullar, pennor och en febrilt arbetande hjärna som försöker räkna ut vilka veckor som är vilka på den nya schemarullen, översätta det till datum, kolla om det finns ledigheter i Time off-fördelningen och samtidigt kontrollera hur jag ligger till i flexbanken och samtidigt räkna ut hur jag kan korrigera de alldeles för många minustecknen i listan.

Det här gör jag samtidigt som jag jobbar och tar samtal i vanlig takt och ordning på jobbet. Det tar lite tid för en hjärna som på fyra veckor inte ansträngt sig mycket mer än för att bestämma sig om jag vill ha Cola eller Fanta på stranden.

För den som det intresserar, berör och förstår så ser mina anteckningar till slut ut så här:

1. Ja! 3 okt har jag fripasshelg

2. v.37 - bra! v.39 - kanske v.41 - funkar v.43 - inte

Kommentarer
Postat av: Tom

Du måste hjälpa mig när jag kommer tillbaka. Fattar ingenting!

2009-08-10 @ 13:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0