Smsmsmsms

Min mobiltelefon har börjat uppföra sig lite suspekt den senaste tiden. En knapp är stundtals väldigt trög och ibland tycker den det är roligt att hänga sig och starta om sig själv. Fruktansvärt irriterande och en aning oroande om jag skulle behöva köpa en ny telefon snart, något jag verkligen inte vill budgetera för.

Samtidigt blir jag lite glad när den börjar krångla, för det vore ju lite kul att ha en ny telefon att leka med. Jag har hela tiden tänkt att det så klart blir en iPhone men nu har jag börjat tveka en aning för det verkar så väldigt jobbigt att skriva sms. Måhända vänjer man sig men jag tror jag har blivit bortskämd med min mobils scroll att bläddra mellan orden i T9 med. Å andra sidan antar jag att det är samma problem med alla touch-telefoner och vad skulle man annars vilja köpa för telefon om inte något nytt och spännande? Funkar det att skriva sms på dem? Går det bra? Går det fort? Blir man galen?


Kommentarer
Postat av: Nathalie

EN FRÅGA TILL: VÄNJER MAN SIG MED ATT TOUCHA MED NAGLAR?!

2009-08-12 @ 19:25:41
URL: http://diveby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0