Jöback blir joker

SVT avslöjar sin trejde joker och det blir som ryktat Peter Jöback. Han ska sjunga en powerballad signerad Fredrik Kempe och personligen tror jag inte han skulle ställa upp om han inte tror sig ha en chans på Topp 3.

Jag tycker det börjar bli ett riktigt intressant MFår 2010. Ovanligt många manliga deltagare i uppställningen hittills... och det är vanligtvis inte min smak riktig men vi har ju såklart Jessica med stort J och förhoppningsvis dyker det upp några fler i de sista två deltävlingarna. Ryktet just nu är att Alcazar gör en uppföljare på Stay The Night och ställer upp även nästa år med ett bidrag som haft lite svårt att hitta rätt artist.

Ett rykte sedan i somras är att Lena Ph även kan vara aktuell nästa år. Hon spelar in en ny skiva, utan Orup och enligt hennes presstaleskvinna vore Melodifestivalen den perfekta plattformen för henne att lansera den på. Vem vet vad det betyder. Kanske Christer Björkman.

En sak som i alla fall är säker är att vi ju måste bibehålla den senaste tidens tradition; att jämna år är starka år! (2004, 2006, 2008)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag ser det snöar, jag ser det snöar, på lilla Johan, hurra!

2009-12-04 @ 15:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0