E.T.

När jag var liten var jag rädd för E.T. Jag har aldrig sett hela filmen för jag tyckte han var så äcklig att jag fick mardrömmar. Jag drömde att jag låg i min säng och att hela taket var fyllt av svävande E.T:s. Om jag rörde mig så skulle de se mig, så jag var tvungen att ligga blickstilla utan att ens andas. Om de såg mig var allt över.

Jag är fortfarande lite rädd för honom(?) och får alltid obehagskänslor när jag ser något som har samma form eller är likt. Jag har en växt i mitt fönster som jag ser från sängen när jag vaknar. När det är ljust utanför persiennen och det bara är blommans silhuett som syns rycker jag alltid till när jag vaknar och tittar mot fönstret för blomman ser exakt ut som E.T.

Jag kanske måste försöka ta en bild för att man ska förstå. Om man kan förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0