Lampfetish

Jag tycker det är väldigt roligt med heminredning och jag fastnar ofta på olika hemsidor och bloggar med och om design. Det jag oftast fastnar för är lampor av olika slag. Golvlampor, taklampor, bordslampor. (Vägglampor har jag svårt för.)

När jag hittar någon riktigt snygg lampa får jag genast en craving att jag måste ha den om den mot all förmodan inte kostar multum. Om den finns att få tag på hamnar den i en lista över lägre prioriterade inköp men om jag inte lyckas hitta någon information om hur man får tag i den, måste jag ha den ännu mer än innan. Just bara för att det inte verkar gå.

Om jag sedan lyckas hitta ett sätt att få tag i lampan, hamnar den i listan med de övriga och så är det inte riktigt lika roligt längre. Just nu har jag 3 eller 4 lampor i den mentala listan. Bl.a. den här:

http://www.inewidea.com/2009/12/17/14938.html#more-14938

Kommentarer
Postat av: Elin

Så är jag med allt Johan :( Det är jättejobbigt!

2009-12-18 @ 10:39:19
URL: http://elinstrandlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0