Fredag den 13e, men det tänker jag inte skriva om

Jag hade tur i oturen med datorn. Den ville inte starta med några medel oavsett hur mycket vi obducerade den. Men som tur är var alla hårddiskar oskadda, så jag har alla bilder och all data kvar. Bevare mig väl för annat. Så snart jag köpt mig en ny dator ska jag dock göra backup på allt. Direkt. Inte vänta bara för att det är en tråkig utgift, för det blir ännu tråkigare om det till sist är för sent. Nåväl.

Pappa föreslog just att jag skulle ta en kontorsstol från jobbet med mig hem. Det har köpts in ett helt gäng nya, snygga kontorsstolar till jobbet så man har kastat ut de gamla, nötta. Men innan de slängdes stod de i hallen och det var varsågod på dem, som Nathalie skulle säga. Pappa smsade mig nyss och rådde mig att ta med en av dem ikväll när jag har bil, men alla var redan borta, säkert slängda redan. Jag skrev det tillbaka och han svarade "Tag någon annan".

Jag vet inte vad jag vill säga med det här. Min pappa är ingen tjuv eller så. Jag hade bara inget annat att skriva om och jag försöker få den sista timmen på jobbet att knalla till sin ände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0