Jag, M, D, F och U

Var med M på stan idag. Skulle träffa P men hon kunde inte så vi ringde till D istället. F gick förbi med U så vi lunchade med dem och diskuterade H och Q. D tyckte att H inte var ärlig men U och M höll med mig...

Jag har aldrig riktigt förstått den här grejen med att benämna sina vänner och bekanta vid första bokstaven i deras namn, i sin blogg. Det finns många som inte verkar vilja skriva ut hela namnen och det kan jag förstå. Men det blir ju bara knäppt... och ganska fjortis.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh jag stör mig också på sånt där!!!

2009-02-08 @ 13:25:25
Postat av: Erik

Men lilla Johan... det är ju för att dem vill vara lika intressanta och prata om lika intressanta människor som i Gossip Girl..

2009-04-07 @ 20:27:42
URL: http://thewayoferik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0