Rep i Leksand


Här stjäl jag bilder på hög av Tobbe och de flesta av er känner säkert igen dem. Jag kände bara ett litet behov av att kommentera så här en dag innan nästa deltävling och några timmar innan genrepet ikväll.

Bild 1:  BWOs scenkläder. Tre grå sparkdräkter som förbryllar. Om de inte är menade att åka av under framträdandet och avslöja något fabulöst, eller om det inte bara är tre skämt i samma tyg som de rätta scenkläderna när färgsättningen visas, så verkar de cykla i badkaret lika mycket som Alexander Bards hjärna.

Bild 2: Lilla Molly. Lilla Molly som växt upp och 1. blivit snygg som ytterst få, 2. blivit vuxen och mogen och 3. fortfarande sjunger som en gudinna. Lilla Molly som är 2 månader yngre än Amy Diamond. Jag behöver inte säga mer för att komma till min poäng.

Molly är min absoluta favorit imorgon och tydligen likaså de allra flestas favorit om man ska se till bettingfirmorna. Enligt dem är hon utan tvekan morgondagens vinnare. Fast man vet ju aldrig med skrällar nu för tiden. Förutom med Måns då.

Bild 3: Velvet verkar bjuda på ett riktigt shownummer. Det snyggaste hittills i tävlingen enligt recensenter som sett repen. Show är hon bra på, till skillnad från att sjunga rent. Det har hon aldrig gjort men hittills har hon haft körtjejer med sig som lyfter sången där hon tappar. I år har hon dock nyttjat de nya reglerna med förinspelad kör och har bytt ut dem alla mot ett gäng dansare. En egotrippad låt om att hon är the queen må passa henne, men det passar inte att sjunga den surt. Vart dansarna håller hus, har ni alla redan förstått av bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0