Block?

Jag bara undrar; ni som inte jobbar där jag jobbar, låter det här normalt? Den här typen av samtal har man flera gånger varje dag, så det jag vill veta är hur alla dessa människor tänker? För mig är det här lika dumt som att säga att solen är fyrkantig, men om man inte jobbar här kanske det är jättelogiskt? Jag bara undrar. För det gör mig galen när såna här människor ringer in och är elaka och inte kan förstå sin egen dumhet.

K: Jag vill veta vart det här numret går xxxxxx, jag ringde förut men hon sade att det inte fanns
J: Nej precis, det finns ingenting inskrivet på det numret så det är inte registrerat.
K: ....
J: Så det är antingen ett hemligt nummer eller...
K: Nej det är det inte.
J: Då är det i så fall ett företag som valt att inte lägga ut alla sina...
K: Nej det är inget företag.
J: Då måste det vara hemligt för annars skulle jag se vart det går.
K: Nej det är inte hemligt, jag fick det av henne igår på telefon

Kommentarer
Postat av: Petter

Hahaha...=)



"Han är nog i närheten av en telefonkiosk, för han ringde nyss.."

2009-02-17 @ 17:18:22
Postat av: Tom

Ja, det där var ett block i kvadrat.

2009-02-17 @ 18:34:49
Postat av: Tomas Lidén

Alltså jag hoppas att det inte är normalt (för då vill jag nog inte vara normal alls längre!!), men däremot så förekommer liknande "tänk" även på mitt jobb! ;) Man har nästan slutat reflektera över korkade kommentarer snart!

2009-02-17 @ 20:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0