Vitryssland 2009

Gunesh - Fantastic Girl
En kupp! Ja jag gör en kupp! Jag kuppar! Det här är inte låten som vann, den har ni här. Petr Elfimov drog hem segern med sin rökrockande Eyes That Never Lie, men klart bäst var ändå Gunesh med sin Fändästik Gierl. Eller... Fantastic Girl är det visst. Som en blanding av Regina Lund och Sibel Tüzün sopar hon banan med de andra i sin robot/spaceshow med sin nasala stämma och dansare med gelatin i håret. Sticket och höjningen är definitivt pricken över det vitryska i:et. Nu är det bara synd att vi inte får höra henne i Moskva. På scenen i alla fall, men jag lovar att jag ska shakea till den på festerna! Is she a fändästik gierl? 1-12?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0