2009

Så var det nytt år då...
Ett äckligare sätt kan man inte forma än mening på än den här ovan. Som en tjock gubbe på en parkbänk som lutar sig bak, slår sig om magen och utbrister lite förmer "Jaha... så har man gjort det också då...", "Var ut till havet en sväng idag då...", "Så spydde barnen ner hela mattan då...". Det är äckelsvenska på högsta nivå. Okej, prata så men skriv det inte. Hualigen.

Nytt år, nya möjligheter. Snarare känner jag mig lite nervig och stressad för att ett till år har gått, men så kan man ju inte hålla på så istället ska jag försöka ta tag i ett nyårslöfte, som jag faktiskt har i år... jag har egentligen inget att skriva men känner mig tvungen att plita ner lite inför det nya året. Det får räcka med skitsnacket för den här gången.

Avslutar med ett Gott Nytt, som man så äckligt trendigt kan skriva om man är för lat för att klämma till med ett År på slutet.
Gott Nytt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0