Doktorn kan komma

Jag är sjuk igen. Feber, täppt, ont i bihålorna och hostar som en åsna. Det slår aldrig fel att jag blir sjuk precis innan jag ska till att resa och den här gången har hostan suttit i nästan konstant sedan London.

Eftersom jag inte orkade göra mycket mer än gå 500meter igår, såg Petter och jag Brüno på bio klockan 15.30. Vi och 10 personer till i salong 1. Jag vet inte om jag förväntat mig något annat av filmen eller om det var bristen på åskådare, tillika stämning som gjorde det men jag tyckte filmen var nästan dålig. Borat var hysteriskt rolig första gången, andra gången stängde jag av och om jag hade sett den en tredje gång hade det nog varit ungefär lika med Brüno.

Visst skrattade jag lite men nej, den var inte sevärd på bio. Jag skulle nog inte ens hyra den på dvd. Gratis en tråkig kväll mitt i veckan, ja då kanske jag skulle se den.

Krya på mig!

Kommentarer
Postat av: Svea

Krya dig på!

2009-07-13 @ 18:18:55
URL: http://www.ruda.st

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0