Täbbd igen

Igår var jag på vårdcentralen och fick en hostmedicin utskriven så förhoppningsvis slipper jag snart hosta som en 80-årig rökare. Jag hoppas också att nästäppan hinner släppa innan jag flyger till Spanien på fredag, för att flyga utan att kunna tryckutjämna är som tortyr. Jag har varit med om det en gång på väg hem från Serbien och det hamnade nog på min topp 3 över nära döden-upplevelser. Jag var övertygad om att mina tinningar, mina ögon eller mina öron skulle sprängas.

Om vi hade flygit tidigt på morgonen eller sent på kvällen hade jag kunnat sova, det bästa botemedlet mot tryckskillnader, men nu åker vi på eftermiddagen så det blir nog nässpray och töggömmeh som får rycka in istället.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag flög med snor i hela huvudet sist jag flög och det gick jättebra :) Så om vi har tur så!

2009-07-15 @ 16:15:39
URL: http://diveby.blogg.se/
Postat av: Petter

Jag också, och det gick också jättebra :)

2009-07-15 @ 18:10:38
Postat av: Ing-Marie

Jag har råkat ut för det två gånger när jag flugit. Det känns som om ögonen ska sprängas ut ur huvudet. Det gör för hemskt ont. Har ofta bihåleinflammation och har kommit på att det bästa är att ta näsdroppar hela flygresan, alltså överdosera, och tugga tuggummi! Följ mitt råd så ska du se att det går bra. Trevlig resa!

2009-07-15 @ 19:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0