VAD är det här?

När det är fint väder, varmt och soligt brukar jag hänga rätt mycket i hamnträdgården i stan. Väldigt fint och trevligt ställe, jag har säkert bloggat om det förut. Det finns bara en sak som stör och den stör verkligen. Mig i alla fall. Mitt på det lilla torget har man ställt upp... ja något så hiskeligt fult att det inte ens är likt Länsmuséet eller Kommunen att ställa ut något sådant.

Det är en rosa och grön... kubgrej med detaljer av något folieliknande material. Det ser ut som spillbitar från ett bygge. Det finns också en dörr på kuben men den går inte att gå in i. Jag hoppas inte jag upprör något skolprojekt här men jag kan aldrig tänka mig att någon människa skulle kalla det här för vackert.

Här är en bild på det. Kanske någon kan tala om vad det är? Jag låg lite långt ifrån när jag tog bilden, men har ni varit där vet ni vad det är jag pratar om. Åk dit och kolla annars.


Kommentarer
Postat av: Stefan

Om Johan går lite närmare, så hittar han en skylt på kuben, som kortfattat beskriver vad det är. ;)

2009-07-03 @ 10:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0