Tacka vet jag Compeed

Ifjol när jag åkte till Belgrad i maj månad, bestämde vi oss första dagen för att gå in till centrum från huset vi hyrde för att se oss omkring och för att det inte verkade vara så långt. Jag tog på mig mina flip-flops för det var väldigt varmt. För första gången det året, det var fortfarande vinter hemma.

När vi kommit halvvägs märkte vi att det faktiskt var väldigt långt in till centrum. Särskilt eftersom vi inte hade någon aning om hur vi skulle gå utan bara vandrade på känsla. När vi till sist kom fram hade jag skavsår på varenda tå och både uppe på och under fötterna. Resten av sommaren gick jag med Compeed påklistrat under fötterna.

I söndags cyklade jag upp till Sidsjön och låg på en brygga hela dagen. Jag tog flip-flops trots att det är en bit bort, eftersom jag skulle cykla och det var över 30 grader varmt. På hemvägen gick jag med Nattis som inte hade cykel och dum som jag var cyklade jag inte långsamt bredvid utan jag gick hela vägen. Jag har Compeed hemma men jag tänkte låta mig själv lida lite så jag lär mig någon gång. Dumt barn får lida pin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0