Eurovision Song Contest Москва 2009

Ja Moskva, Moskva, Moskva. Hur ska jag börja, hur ska jag fortsätta, hur ska jag sluta?

Det är lika trist som vanligt att dagen efter finalen veta att redan i maj månad har den roligaste veckan på hela året passerat. Det går inte att förklara hur mycket som händer hela, hela tiden den veckan och hur fantastiskt kul man har det i princip dygnet runt, utom de i snitt 5h man sover per natt.

Välkomstfest, delegationsfester, turistande, repetitioner, röda mattor, bufféer, gamla vänner, nya vänner. Det enda som inte finns är ledsna miner oavsett hur resultaten i tävlingen utfaller. En viss besvikelse men inte mer än så.

En bild säger mer än tusen ord så här kommer några från årets roligaste vecka. På Facebook finns många fler därtill.

Vi ses i Olso om ett år!






Kommentarer
Postat av: Daniel

Haha, bilden på dig och Malena är nog årets snyggaste :)

2009-06-04 @ 08:24:51
Postat av: Johan

Det finns en till där jag har ögonen öppna men hon tittar bort och gör en min som ser ut som hon säger "YYYYYYY" :P

2009-06-04 @ 10:56:35
Postat av: Rolle

Usch, Malenas dekolltage påminner mig om den där gamla, bruna i "Den där Mary".

2009-06-04 @ 13:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0