Jag vill ha fredag idag

Imorgon klockan 06.12 (!) sätter jag mig på tåget mot Arlanda för att ta flyget över till Förenade Kungadömerna och London! Därför har jag hängt på låset hos både banken och Forex nu på morgonen innan jobbet. Efter att jag slutat klockan 18 ska jag försöka hinna äta, packa och städa lite innan jag måste lägga mig tidigt för att ta mig upp imorgon. Men jag klagar inte, jag skulle åka även utan packning om det kom till det. Jag är bara svensk och lite bekväm av mig.

Nu hoppas jag bara på att det här arbetsdagen ska gå snabbt i väntan på något roligt och inte tvärtom.


Kommentarer
Postat av: kajsa

Hej! Vad kul att du gillar mina halsband! Är du intresserad av mer information och beställning så maila mig på [email protected] , skriv "ordhalsband" i ämnesraden.



Tack och hej!

2009-06-04 @ 13:03:23
URL: http://kajsaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0