Täbbd i däsad

Jag var dum nog att plocka in en stor bukett smörblommor till köksbordet i förrgår och i natt har de gjort sitt med att sprida pollen i hela lägenheten. Så nu sitter jag här helt täppt men ändå snuvig med ögon och näsa kliande trots dubbla mediciner. Det är ungefär lika jobbigt att säga sms som det är att andas. Så ringer en förkyld alternativt allergisk skånekund:

- Hej jag vill ha ett balbödubber (malmönummer) (andas)
- Javisst
- Det är till folktaddvården på Stadiodgatad. (andas)
- Ska jag läsa eller skicka sbs? (andas)
- Du kad läsa det (andas)
- Ja, då är det doll fyra doll, febb febb... (andas)

Jag hoppas hon inte tror att jag härmade henne. Jag kände en slags connection.

Kommentarer
Postat av: Pierre

hahaha, hysteriskt ^^

2009-07-03 @ 13:53:48
URL: http://blog.pierrejohansson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0