Citron & citronita

Det här är nostalgi i allra högsta grad! Jag hade en smurfskiva på LP när jag var liten som jag lyssnade på så ofta jag kunde. Jag och min barndomskompis Anna (som jag umgicks med varje varje dag och som jag skulle gifta mig med) gjorde en speciell dans till låten. Då hade jag en hög säng, kanske 120cm hög, och dansen gick ut på att man hävde upp sig med ena handen på sängkanten och den andra handen mot väggen, sedan sparkade man runt runt med benen samtidigt som man sjöng.

Nathalie bloggade om citroner imorse och då ploppade den här upp direkt. Sedan dess har jag haft den på hjärnan.

Kommentarer
Postat av: Petter

Vad gulliga ni måste varit ;)

2009-03-03 @ 23:22:38
Postat av: Nathalie

Petter: Ja jättejättegulliga. Tänk lilla lilla Johan!

2009-03-04 @ 11:21:14
URL: http://diveby.blogg.se/
Postat av: Petter

Nathalie: Ja tääänk! :p

2009-03-04 @ 17:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0