Mobilladdare

Min mobil har varit ett enda kajko hela helgen. Det började med att jag glömde ladda den natten mellan fredag och lördag så den dog strax efter finalen. Jag har nog aldrig känt mig så isolerad, vågade inte lämna efterfesten vi var på. Jag stängde av den när batteriet var näst intill tomt så jag skulle kunna starta den en snabbis om jag behövde få tag i någon. Men då kom jag plötsligt inte ihåg pinkoden av någon anledning och slog fel tre gånger.

Som tur är kan man hitta sin puk-kod på Telia Mina Sidor, det gjorde jag när vi kom hem samt laddade den. Sedan glömmer jag så klart kvar laddaren i Sthlm när jag åker hem och batteriet halvdör av konstant smsande på tåget, så igår morse innan jobbet irrar jag runt för att hitta mig en laddare. Jag ringde till Expert som inte hade någon hemma, gick till The Phonehouse som plötsligt lunchstänger en timme mitt på dagen. Gick till Clas Ohlsson som inte har laddare till LG, ger upp och går mot Hemköp för att köpa lunch då jag kommer på att Teknikmagasinet har allt möjligt krams. Går in och frågar och vips så har killen plockat fram en laddare! Billigare än vad alla de andra uppgett på sina hemsidor. 180kr. Fantastiskt bra.


Kommentarer
Postat av: Stefan

http://www.coolstuff.se/Reservladdaren

2009-03-18 @ 12:24:53
Postat av: Dennis

http://www.laddakuten.se

2009-03-18 @ 14:53:02
URL: http://www.laddakuten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0