TiVi

När jag satt på tåget ner till Stockholm i fredags fick jag ett sms från Mio; "Hej, dina varor finns nu att hämta hos oss. Välkommen in." Så nu har jag varit in och hämtat mitt nya soffbord OCH min nya matta som egentligen var beräknad komma om 2½ vecka. De två gav många hem-poäng som lägenheten saknat. Nu saknar jag egentligen bara tavlor på väggarna, blommor i fönstret och en till matta så kan jag känna mig nöjd för stunden. Och, jo en TV så klart. En som inte är mindre än min datorskärm. Någon som har tips på en sådan? Jag hade sett ut Samsung LE40A656, men det verkar inte vara menat att jag ska ha den. Bring me tips i samma eller lägre prisklass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0