PED

Jag vet att jag måste skriva en lång redogörelse för resan snart men jag har ännu inte riktigt kommit ur årets PED; "Post-Eurovision-Depression" så jag orkar inte sammanfatta det hela riktigt än. Det är så ofantligt mycket och det var så ofantligt roligt, precis som det brukar vara och precis som det ska vara. Tills vidare listar jag fördelarna med att vara hemma;

1. Kranvattnet smakar inte simbassäng. Då blir Resorben mycket godare.
2. Handdukarna luktar inte kinarestaurang.
3. Det går att göra sig förstådd. Mycket bra så kypare och säljare inte går sin väg och struntar i en istället.

Det var nog allt. I övrigt skulle jag hellre vara i Moskva än i Sundsvall, hur konstigt det än må låta. Snart kommer en bättre redogörelse. Och bilder.

Gissa framträdandet.

Kommentarer
Postat av: Daniel

är det nor par?

2009-05-25 @ 08:48:22
Postat av: Pierre

La Voix så klart =)

2009-05-30 @ 16:07:53
URL: http://www.timeforpierre.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0