Det finns inget dåligt väder...

Jag har lovat mig själv att jag inte ska frysa den här vintern. Jag är så otroligt leds på att gå runt och vara kall och känna isvindarna i alla de månader som vi ska vara lite felvända från solen.

Jag har redan plockat fram en armé av halsdukar och inhandlat nya fingervantar. Jag har sedan fått för mig att jag behöver en ny (jättevarm) vinterjacka, en mössa och ett par tjocka vantar.

Idag sprang jag förbi Kharma och köpte mig en fin mössa. Jag har velat haft en grön men den finns inte någonstans så det fick bli en grå. Ett par jättegosiga tumvantar har jag också spanat in på MQ, däremot har jag alls inte budgeterat för en vinterjacka. Det får bli ett lite senare problem. Jag antar att det ändå inte kommer bli en dans på rosor att hitta någon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0