3116

Dagen idag, från det att jag klev upp imorse och tog på mig byxorna till att jag satt mig på stolen här på jobbet, har jag gått 1316 steg. Det känns väldigt bra! Klockan är ändå bara strax före 08. Nu kommer jag visserligen inte gå många steg alls på sju timmar men sedan blir det vandra av minsann!

Förresten så får jag lägga till 1800 steg för att jag cyklade till jobbet också. Undrar hur många jag hade fått om jag gått istället. Vore det inte nordpolskallt ute kanske jag skulle prova att gå istället.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Oj det var mycket! :) Men det är ju soligt och fint!

2009-09-22 @ 08:29:50
URL: http://diveby.blogg.se/
Postat av: jess

haha men vet du vad det sjukaste är? jag kissa typ 30 ggr om dagen och varje gång jag är på toa så ha det gått typ 8 steg då jag ha fipplat klart med byxorna , på en dag är det typ nästan 250 steg.. helt gratis! skvallra inte...

2009-09-23 @ 21:13:32
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0