20.45-04.45

Tillbaka på brottsplatsen. (Så tänker jag varje gång jag kommer tillbaka till jobbet och ska blogga.) Nytt dygn, nytt nattpass nästan samma timmar som igår. Jag smög mig så långt in i byggnaden jag kunde så nu sitter jag i ett hörn och ser inget annat än väggar och tvåmetershöga, blå rumsavdelare. Skönt.

Här ligger en tidning med Maria Montazami på framsidan. Då har jag något att göra lite senare när Facebook stendör vid 03-tiden.

Jag väntar lite spänt på min lunch för att se om matlådan jag lämnade igår står kvar i kylen. Det finns nämligen en mattjuv här på jobbet som stjäl folks matlåtor eller mat ur matlådorna. Härom dagen blev någon av med sina köttbullar och makaroner som stått i kylen över natten.

För att vara på den säkra sidan skrev jag följande på matlådan:
"Till dig som stjäl andras matlådor.

Det här är Johans mat, inte din,

så ät inte upp den!

Mvh Johan"


Kommentarer
Postat av: kapoffa!

fin lapp :)

2010-04-12 @ 13:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0