En vanlig dag på jobbet

Kund - Jag

- God kväll. Kan du gå in och kolla vilket personnummer xxxxxx har?
- Jag kan titta om...
- Ja du vet, jag vet inte om det går, vi har varit separerade sedan många år men jag är säker på att han kommer ihåg mitt va haha. Ja och det är ju för Lisa Marklund, för henne går det ju... Det var Annicka som gick in och kollade då va och det gick ju men det är ju polisen som utreder det där nu va det är ju mordutredning i Askim då...
- Ja...
- Ja och sedan är det ju på Hisingen också då va men polisen, de har ju gett upp. Det är ju bara läkarna kvar nu så ja det går ju som det går nu...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja... Det där är verkligen ett helt vanligt samtal. Tyvärr.

2010-04-10 @ 23:14:54
URL: http://diveby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0