3 dagar kvar inklusive idag

Jag kände att gudarna log lite mot mig när min favoritplats på jobbet var ledig, trots att jag började jobba 09.45. Ikväll efter jobbet ska jag ta min fagra cykel direkt till Nathalie för en middag i form av kantarellgryta gjord på svamp vi plockade igår och till det lite vin.

Med det i bakhuvudet känns en 8h-arbetsdag innan, aningen längre än vanligt men eftersom jag nu kan börja räkna ner i timmar tills jag går hem härifrån för att inte komma tillbaka på minst 6 månader, går det lite lättare ändå.

25h 10min kvar.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad mysigt! Hälsa Nathalie :)

2010-08-20 @ 11:59:10
URL: http://elinstrandlund.blogspot.com
Postat av: annie

buu, vad tråkigt att du försvinner :(

du skulle sagt till tidigare så hade kunde jag fått snott din lägenhet ;p

2010-08-20 @ 20:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0