4 dagar kvar

Idag har jag torsdag i min värld. Imorgon är det fredag för sedan kommer min tvådagars helgledighet som ska spenderas i solen som kommit tillbaka i slutet på sommaren. Det är antingen det eller ett solarium som behövs nu innan det börjar bli kallt mer än på nätterna igen.

Det är lite sorgligt att känslan av höst börjar smyga sig på. Jag känner mig inte riktigt redo för att det ska vara kallt och mörkt ständigt igen. Det kändes som det bara var nyss man fick bylsa på sig alla kläder man ägde och ändå frysa utanför ytterdörren. Nej, sommaren får gärna stanna ett tag till.

Nu är jag i alla fall inne på veckan som i min almanacka har en stor text i slutet där det står TJÄNSTLEDIGT SÖKT 6 MÅN. Tillägg är överflödiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0