Nattstädning

Nu är klockan 02:03 och jag har bokat tvättid imorgon från klockan 07:00. Jag har packat och jag har städat och jag har torkat och gnott. Jag har försökt städa effektivt hela kvällen men eftersom Häggkvist var på tv vid nio på fyran står tvn på sedan dess. Vilket gör att jag fastnar i varenda kriminalserie som går på tv på nätterna.

Jag har städat det allra mesta. Imorgon ska jag torka golv och lite mer hyllor, sedan är det "bara" att packa det sista. Sedan bär det av på lördag. I övermorgon. Hujedamig.

Jag har fortfarande inte riktigt ställt in mig på att jag kommer bo i Stockholm eller att jag kommer plugga något. Bara att jag inte ska vara på jobbet. Jaja, det ska nog bli bra det här. Nu ska jag sova lite.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fast egentligen borde det vara svårast att föreställa sig att inte vara på jobbet :P

2010-08-27 @ 09:42:48
URL: http://diveby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0