Ojoj, vad jag inte har bloggat

Ja, nu bor jag alltså i Stockholm. I ett gästrum hos min käre vän Åsa i Liljeholmen. Har en fantastisk utsikt från mina två fönster som täcker in nästan hela stan från Mälaren till Skanstull.
.
Jag har haft några lediga dagar innan skolan drar igång på torsdag med introduktion och diagnostiskt test på fredag. Imorgon är det öppet hus och välkomstdag på campus, dit jag tänkte åka för att lära mig hitta lite bättre inför starten.
.
Nu tänkte jag läsa lite i min bok så jag kanske hinner bli klar med den innan jag får tillräckligt mycket annat att läsa för att inte hinna med mig.
.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh vilken fin utsikt! Du får ladda ner en panorama-app till iphonen :)

2010-08-31 @ 23:29:36
URL: http://diveby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0