-"Oj, står Lars Wallin-skorna kvar där borta?"

Jag tror jag har gått och blivit gravid. Jag får plötsliga sug efter olika saker att äta. Just nu är jag jättesugen på tacos, nyss var det nygräddade baguetter. Det kan även vara sviter av gårdagskvällens alkoholintag och att jag inte ätit sedan middagen igår men jag tror snarare på det förstnämnda.

Konserten var fantastiskt bra. Så klart. Som alltid. Det var roligt att få höra Suspicious Minds och I Dreamed a Dream istället för julsånger eller Främling igen (som i och för sig också var med men i avkortad, nedämpad tappning). Nära och intim spelning beskrevs det som och det var precis vad det var. Bara Häggkvist på scen och Pelle Ankarberg bakom pianot. Lite scenkläder, några skor, en fläkt och lite smått och gott. Lugnt och avskalat men inte alls utan riv för den sakens skull. Riktigt riktigt bra!

Nu har suget gått över till äggsås och rödspätta.


Kommentarer
Postat av: poffen

Åhhh kan du inte döpa lillen efter mig? :)

2010-02-22 @ 09:10:01
Postat av: Daniel

Roligt att Eniro gör reklam på din blogg :)

2010-02-22 @ 11:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0