01022010

Det snöar ute igen. Eller snöstormar kallas det ju visst nu för tiden. Antingen snöar det inte eller så snöstormar det. Kände en viss motvind också så vi kanske t.o.m. kan kalla det för SNÖKAOS! Ja ja.

Trots denna katastrof av lätt snöande så kom jag till jobbet snabbare än någonsin, tror jag. Oavsett när jag går hemifrån brukar jag alltid anlända minutrarna innan jag börjar. Idag var jag en hel kvart tidigare. Bra jobbat av både mig och PG.

Nu måste jag "trycka på knappen" och börjar jobba. Man har lovat kö fram till 11. Bah!, säger jag. Finns det dagar utan kö? Det måste vara de dagar jag är ledig.

Kommentarer
Postat av: Markus

Ja, här är det totalt snökaos.... du vet ju bra vi är på snö här nere ;) haha

2010-02-01 @ 10:57:19
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: Daniel

Ja jisses vilken snöskandal!!!

2010-02-01 @ 12:15:27
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0