Regn på scenen

Här sitter jag på jobbet med Josef - Rain på hjärnan. Jag minns att jag tyckte om låten 2005, nu tycker jag bara det låter som lågkvalitativ massproducerad schlager. På det sättet känns det skönt att Melodifestivalen shapat upp sig lite i låtkvalitén genom åren.

Anledningen till att den fastnat på hjärnan en fredagsmorgon som denna är för att jag blev tvungen att youtuba den till frukosten imorse. Jag fick nämligen för mig att det regnade lite smått på scenen under framträdandet, i en bra mycket mesigare version än vad det kommer att göra på Eric Saade i morgondagens deltävling.

Framträdandet var ännu fjåsigare än vad jag mindes och det fanns inget vatten alls med i det. Antingen har jag fantiserat ihop det eller så blandar jag ihop det med någon annan. Missa dock inte ösregnet på scenen imorgon. Det är i alla fall inte fjåsigt.

Kommentarer
Postat av: Markus

Det ska verkligen bli spännande att se, jag får säga att utan ha sett/hört nått än så tror/hoppas jag i smyg på Erik Saade och Hanna Lindbland, känner på mig att dom kan bli coola (du har väl läst om hennes show?)... sen kan nog Pauline va rätt bra känns det som, Espinosa blir nog för djupt för min smak.



Andreas Johnson och övriga känns inte värda att nämna (varför o varför ger inte den mannen upp snart??)

2010-02-12 @ 14:34:58
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: poffen

Lågkv... öff!

2010-02-15 @ 13:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0