Paus på schemat

Jag gick just ut i fikarummet för att få en liten sockerchock av något slag, för att inte bittra ihop totalt här nere i hörnet där jag sitter och jobbar. Varken julgodis eller frukt fanns kvar så det fick bli en pappmugg caféchoc. D.v.s. hälften kaffe, hälften varm choklad. Det mildrar smaken något på det horribelt äckliga kaffe vi har här. Dock inte på skummet som jag sitter och väntar på ska försvinna.

Radion i fikarummet spelade Simon & Garfunkel och det gav en väldigt nostalgisk flashback. Nu är visst min lilla rast redan slut.


Kommentarer
Postat av: simon

naw...vilken tur att du antecknade det ifall du skulle glömma bort :)

2010-01-07 @ 10:36:32
URL: http://egosimon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0