Fredagsmorgon

Imorse ringde alarmet klockan 06.00 och jag var tvungen att kliva upp efter att hela natten ha drömt om att jag hade svårt att sova, vaknade före alarmet och sedan gick till jobbet och var trött för att jag sovit dåligt. Känner mig inte allt för utvilad efter det.

Sitter och väntar på första rasten då jag ska äta en medhavd macka och en banan i klass 8 på skalan som jag hade tur och hittade i fruktkorgen imorse.

(Nu har jag suttit i några minuter och funderat över hur jag kan formulera den här meningen utan syftningsfelen att det är korgen som är klass 8 eller att jag hittade skalan i fruktkorgen. Nu orkar jag inte fundera mer utan äter min frukost istället. God morgon!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0