Söndag

Jag har varit usel på att blogga här den senaste tiden. Den främsta anledningen är att det är mer irriterande än roligt när blogg.se är lika lättflytande som gröt att skriva på, det inte går att göra radbrytningar eller att justera text hur man vill. Sämst är det, rent ut sagt.

Apropå hallontårta har den här helgen varit min första tredagarsledighet sedan min sommarsemester. Mycket skönt även fast den flugit förbi lika fort som alla andra ledigheter.
Over and out. (Radbrytning var omöjlig att göra efter typ 30 olika försök.)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du lyckades med en i alla fall :)

2010-01-18 @ 08:10:07
URL: http://diveby.blogg.se/
Postat av: Markus

Haha använder du också Google Chrome eller? Jag måste skriva in alla radbryt i html-rutan för att det ska funka :/

2010-01-19 @ 00:56:50
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: Johan

Alltid Chrome! Skulle jag behöva använda IE skulle jag hellre gå och lägga mig!

2010-01-19 @ 08:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0