Lite mer semester

Sommarens sista semestervecka. Aaaaah vad underbart skönt det är! Jag hoppas på yr.no och att vädret växlar om till sol och värme redan idag för nu har jag snart utfört alla mina regniga-dags-sysslor d.v.s. diskat, tvättat, dammsugit, dammtorkat. Nu vill jag ut i solen igen.

Det blev uppenbarligen ingen utlandsresa för oss som vi planerat hela sommaren. Trots alla svenska varmgrader sjönk sista minuten-priserna aldrig under 3700kr för en ospecificerad resa till "södra Turkiet" eller Kreta. Inget vi var sugen att betala. Lägger undan de pengarna till nästa resa istället, kanske en lite längre.

Jag firar istället den här veckan med en kavalkad av Gabriella Cilmis alla hitar. Fantastisk sångerska. Lyssna på hennes album här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0