Syrebrist

Jag sitter i "tysta rummet" idag på jobbet, en liten glaskur mitt i en av salarna som är ljudisolerad så man slipper allt kackel och kan föra så mycket liv man vill. Enda nackdelen är att det är snäppet sämre ventilation än i salen i övrigt... och då är det riktigt dåligt.

Jag gick just runt och letade en bordsfläkt men varenda en var tagen, praktiskt taget varje person här sitter med en bordsfläkt på skrivbordet. Det är noll luftcirkulation och med så mycket folk blir det vaaarmt. Jag gick förbi Elin som ockuperat utbildningsrummet och öppnat ett fönster. Det kändes som att komma in i en regnskog av frisk luft!

Går man in mot salen där jag sitter känner man värmen komma mot en och syret bli tunnare och tunnare. Det är smått irriterande, särskilt när man som jag blir otroligt lättirriterad i sån värme. Tur att jag har delat pass så jag kan gå ut och samla lite syre om två timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0