Äntligen lite sommar

Igår stekte jag hela dagen. Först på en brygga vid Sidsjön från 11.30-15.30, sedan både bacon och kyckling hemma vid spisen. Jag har knappt suttit något vid datorn på hela helgen och det känns fantastiskt skönt att istället kunna vara ute och njuta av solen.

Eftersom man är svensk så måste man ju ta vara på i stort sett varenda soltimme som finns. Enligt yr.no kommer det bli ännu finare och varmare väder idag och imorgon än vad det varit i helgen så det är bara att passa på.

Nu sitter jag i gruvan utan fönster men klockan är blott 06.45 och än var det inte särskilt varmt ute men när jag slutar tänker jag nog lägga mig i hamnen och insupa värme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0